yayaYaya

A passion for trading and creating, a positive feeling and a good dosis of humour is wat founded YAYA in 1992. Travelling around the globe, experiencing and collecting little treasures is what inspires us to create the collections. Love, laughter and lots of strong coffee is what this company runs on. What we offer is a mix of authentic items. Both feminine and edgy or nonchalant, casual with a feminine twist. Our items are the foundation for every woman’s wardrobe.

blue-legendBlue Legend

Mooie basics, de laatste hippe nieuwe trends vormen het uitgangspunt voor de Blue Legend Collectie by Bélain. Gedurende het hele seizoen zorgt Blue Legend voor hot items. Blue Legend, één van de modische hippe labels, exclusief by Bélain.

saint-tropezSaint Tropez

Saint Tropez has more than 30 shops in Denmark and a number of franchise stores in Denmark, Sweden and The Netherlands. The brand is represented in several department stores throughout Europe and sells to more than 1000 retailers worldwide. The Saint Tropez design team is committed to producing bestselling styles and always reflects the trend of today. Saint Tropez is designed for women who love fashion, but are yet still price-conscious.

rivas-accessoiresRivas Accessoires

De laatste mode-accessoires vind je bij Bélain van het merk Rivas. Deze accessoires collectie wordt elk seizoen doorlopend met zorg samengesteld. Rivas biedt prachtige tassen en schoenen, schitterende sjaals, riemen en sieraden volledig afgestemd op de huidige collectie. Daar worden we hebberig van!

Maicazz & Zizo

Maicazz heeft een gevarieerde collectie tops, tunieken, jurken en blazers. Stoer, met een vrouwelijk knipoog. Voor elke gelegenheid draagbaar. Stoer met n afgewassen jeans en sneakers of zakelijk met n pump. Maicazz staat bekend om haar perfecte pasvorm en optimaal draagcomfort. De rijke materialen zijn comfortabel en heerlijk stretchy. Dat willen we allemaal!

Zizo staat bekend om de bijzondere details, mooie fits en de vervaardiging van rijke materialen. Een collectie met een veelzijdig karakter, net zoals de hedendaagse vrouw. Zoals altijd staan comfort, verfijning en kwaliteit centraal. De broeken van Zizo zijn voorzien van goede stretch en een optimale pasvorm. Geschikt voor elke gelegenheid van casual momenten tot op kantoor.

The Edit

The Edit is the new age fashion wholesale concept wherein the target is to realease a strong fashion collection which is microin nature.  The idea is to narrow the gap between high end brands and staple fashion retails. A new collection comes every 30 days.

This is the ‘what next’ of fashion. With only the most imagnative pieces making the cut. The Edit is a capsule collection with the hottest on-trend styles. Each collection is a pod of carefully designed high end fashion pieces.

Norm

Design that lasts, a less-is-more approach to consumption fuels a desire for quality items that are versatile enough to last for years. Simple, timeless designs are key here. Craftsmanship and quality are key, feeding into a less-is-more mindset, and these ideas look set to become an imperative rather than an ad-on.

A desire for less clutter and a clearer conscience forges a new appreciation of details, materials, craftsmanship and provenance.

BR&DY

Hey You,

We proudly present you, BR&DY! A Dutch fashion label for women who love fashion. Our style is feminine, modern and stylish with a rough touch. Designing clothes that increase the beauty of women, that’s our purpose. Great fittings, fine fabrics, eye for detail and an exquisite finish are the key futures for our collection. “The perfect mix of elegant and fashionable clothes”.

IZEN

i-Zen is een nieuw damesmodelabel. Zoals de naam al omschrijft is onze collectie “Zen”; draagbaar, sportief, vrouwelijk, stoer en gemaakt van mooie rijke kwaliteiten. De collectie van i-Zen is opgebouwd uit twee gecoördineerde thema’s per jaar. In deze collecties vindt u vesten/truien, tuniek/jurken, T-shirts/tops en bijpassende bottoms. De kwaliteiten en details zijn verfijnd en daarmee onderscheidend. Wij maken gebruik van natuurlijke materialen & produceren zoveel mogelijk duurzaam. Wij richten ons met i-Zen op het midden / midden-hoog segment.